24 Nisan 2014 Perşembe

BEBEK KAPI SÜSÜ

Ne zamandır vakit geçirmek istediğim "keçe" ile nihayet tanıştım.

O benden ne kadar memnun kaldı bilemiyorum fakat ben çok keyifle uğraştım. Yıllardır düğme dikmek dışında iğne - ipliği elime almamıştım. Biraz sabır gerekliymiş aslında.

Bloglarda ve sayfalarda gezinirken bebek kapı süsleri dikkatimi çekti. Sanırım evlenmeden önce pek ilgimi çekecek şeyler değildi. Yaş itibariyle ve çevremde herkesin teker teker evlenip , çoluk çocuğa karışmasıyla yapmaya karar verdim.

Kısa bir süre önce yakın bir arkadaşımın bal kızı "ASEL" dünyaya geldi. Bebişi ziyarete giderken de elimiz boş gitmeyelim dedik. Henüz görmediler, umarım beğenirler :)
Tam bitirdim süsü derken, kurdele de olsun, nazar boncuğu olsun, aa bi de emzik varmış... diye diye sonuna geldim. En azından hayalimde canlandırdığım bebek kapı süsünün sonuna :)

Kumaşı ve keçeyi de seçerken kendimi kaybediyordum. Meğer ne çok çeşit varmış, neler varmış neler...

Darısı artık bir diğer kapı süsüne olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder