4 Eylül 2013 Çarşamba

"MUTLULUK PAKETİ" GELDİ

Daha önce de Hayal@ (Gizem)'in hazırladığı Mutluluk Paketi eşleşmesinden bahsetmiştim.

Bugün de benim paketim geldi. Gerçekten de mutluluk getirdi.

Öğle yemeğine doğru öyle acıkmıştım ki gelen paketin içinden çıkan 9 kat gofret ilaç gibi geldi :) Gelir gelmez de yolculuğu midemde son buldu.

Bugün Ankara öyle soğuk ki ısınmak için bir şeyler içmek şart. Bunun için Cappuccinoyu en üşüdüğüm ana saklıyorum.

Kahveye gelince, açıkçası pek kahve aramam. Ama öyle anlar geliyor ki kokusu burnuma geliyor, olsa da içsem diyorum. Kahvelerimi işte "o anlara" saklayacağım.

Bu yıl neon renk modası vardı. Gelecek yaz için neon sarı bir bluz almalı toka için ya da beyazla da iyi olur, değil mi ? :)

Bordo ojede tek tercihim olan marka ve numara denk gelmiş. Önümüz kış ve benim en çok kullandığım öjedir bordo:)

Asıl yere geldik .. Kitaplara...

Memleketimden İnsan Manzaraları'nı kısım kısım biliyordum. Her kitapseverin evinde olması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Artık benim evimde de var.

Can Dündar'ın Aşka Veda kitabından bir tek "Ey Aşk Sen Nelere Kadirsin"öyküsünü okumuştum. Sosyo-Politik, duygusal kısa bir yaşam öyküsüydü. Kargo gelince hemen o öyküyü tekrar okudum. Yine etkilendim.


Sevgili Gizem, tüm hediyeler için teşekkür ediyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder