9 Eylül 2013 Pazartesi

DÜĞÜNLERİN ESASI :)

 
 
Evlenmiş, düğün dernek işlerinden kurtulmuş olsam da en önemli konu henüz çözümlenemedi: Düğün Fotoğrafları :)

Meğer ne önemliymiş fotoğraflar...

Onca hazırlık, makyaj, süs - püs, detaylar, hepsi fotoğrafların iyi olması içinmiş.

Hayatında detay çok sevmeyen ben, düğün hazırlıklarında detaylara takılıp kalmıştım. Gelinlik seçerken, pembe etekli bir gelinlik görmüştüm Dream On'da.  Çok hoşuma gitmişti, fakat kalıpların dışına çıkmayayım diye denememiştim, beyaz gelinlikten vazgeçmemiştim bile.

Pembeyi gelinlikte kullanamıyorsam ayakkabıda, ojede, gelin çiçeğimde kullanayım dedim.

Ve ortaya fotoğraftaki güzel kombinasyon çıktı. Evlilik hazırlığının da en keyifli anı, gelinlik giymekti. Ağustos sıcağınca bazen zor anlar yaşatsa da, hayatta bir kez bile olsa giymek büyük bir keyifti ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder