3 Eylül 2013 Salı

BİR DOLAP (DOLUSU) KİTAP







" Bir Dolap Kitap" ile geçtiğimiz yıl tanıştım. Okul kütüphanecisi olduğum ve haftanın her günü ilköğretim öğrencilerime kitap okuma durumunda kaldığım için belli bir zaman sonra size yardımcı olacak ek kaynaklar bulmak zorunda kalıyorsunuz.

İşte böyle bir zamanda imdadıma Bir Dolap Kitap yetişti.

Bloglarda, edebiyat sitelerinde kitaplarla ilgili pek çok bilgi veriliyor. Fakat çocuk kitapları biraz göz ardı ediliyor diye düşünüyordum. Bu açıdan bana geçtiğimiz eğitim döneminde çok yardımcı oldular.

Kitaplara yaklaşımları, verdikleri püf noktaları benim için yol gösterici oldu. Ama en çok radyo programlarını sevdim. Eee ne de olsa serde 3 yıl da olsa radyo programı yapmış olmam vardı :)


Şimdi ise sevgili Banu ve Yıldıray'ın güzel bir projeleri var. Ne kadar Ankaralı olarak, bu projeleri İstanbul'da gerçekleşecek olsa da İstanbul'da yeni bir kapımız olacağı için seviniyorum.

Bir Dolap Kitap büyüyor, hacimli bir yapıya bürünüyor. Yakında (umarım çabuk olur) elle tutulur, gidilip oturulur, belki çay -  kek eşliğinde kitap sohbetleri yapılır şirin bir mekana kavuşuyor.


Tüm isteği ilerde kendi kitap - kafesini açmak isteyen Özde'ye de bu girişimi desteklemek düşüyor :)

Herkesin hayallerinin (bir gün de olsa) gerçekleşmesi umuduyla...


Bir Dolap Kitap'a bu yolda başarılar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder