23 Haziran 2014 Pazartesi

OKUNMAYI BEKLEYENLER

Sınavların üniversiteden sonra biteceği ümidiyle mezun olmak ne saçma bir yanılgıymış. Meğer asıl sınav mezuniyet sonrası başlıyormuş. Benim Kpss'de başarım ne olur bilemiyorum, fakat bildiğim bir şey var ki o da kitap okumayı özlediğim. Sınav yaklaşırken ben de idefix aracılığıyla 3 yeni kitap sipariş ettim.

CANIM ALİYE, RUHUM FİLİZ - YKY

İçerik: Modern Türk Edebiyatının önemli ismi Sabahattin Ali'nin eşi Aliye ALİ ve kızı Filiz ALİ için yazmış olduğu mektuplar yer alıyor. Üstelik mektupların orijinal hallerine de yer verilmiş.

Daha öncede pek çok Sabahattin Ali'ye ait mektuplar yayımlanmıştı, bu seferkiler yeni ortaya çıkan mektuplar olmuş.


Kitapta beni en çok cezbeden ise yeni nişanlı bir çiftin adım adım samimiyetinin artışını kendi ağızlarından yansıtabilmeleri oldu. Aralarında kurulan o sıcacık bağın içinde kendinizi buluveriyorsunuz.



VE DAĞLAR YANKILANDI - EVEREST YAYINLARI

Önceki iki kitabıyla beni sürükleyip götürmüştü Khaled Hosseini. Eminim bu kitabı da çarpıcı olacaktır. Okumak için sabırsızlanıyorum.



DÜNYA AĞRISI - CAN YAYINLARI

Her daim eserlerini severek takip ettiğim yazar Ayfer Tunç'un son kitabı. Ne yazsa okuyacağım için, kitabın konusunun pek de önemi yok. Zaten söylemeliyim ki sarsıcı bir hikaye beni bekliyor gibi görünüyor.

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder