11 Şubat 2015 Çarşamba

D&R KİTAP ALIŞVERİŞİM

Bir süredir internetten kitap alışverişi yapmamıştım. Ya elimin altındaki kitapları okudum ya da kitabevi ziyaretlerimde aldım.

Ama nedense internetten satın aldığımda gelen koliyi açıp, kitaplarıma kavuştuğumda yaşadığım his bambaşka. Kendine hediye göndermenin de duygusunu tatmış oluyor sanırım insan :)

Bu alışverişimde daha önce kitabevinde gördüğüm Robin SLOAN'ın "24 SAAT AÇIK KİTAPÇININ SIRRI"  merakla beklediğim kitap oldu. Halihazırda okumakta olduğm Sherlock HOLMES- KIZIL SORUŞTURMA kitabı biter bitmez bu kitabı okumaya başlayacağım.




Diğer tercihimse Türk Edebiyatındaki en sevdiğim kalemlerden biri olan Ayfer TUNÇ'a ait olan "BİR DELİLER EVİNİN YALAN YANLIŞ ANLATILAN KISA TARİHİ" adlı kitabı. Ayfer TUNÇ ne yazsa okurum dediğim için bu kitabı almakta da tereddüt etmedim. Pek çok blokta da kitap hkıında güzel yorumlar okuyunca almamak olmazdı. Okunmayı bekliyor kendisi :)

Son kitapsa Ölümsüz ATATÜRK... Bazen bir isim bile kitabı almanızı sağlar. Bu kitap da bana göre öyle. Fakat ben bunu ablamın siparişi üzerine aldım ve kendisine teslim ettim. Güzel günlerde okusun :) Öğrendiğim kadarıyla kitap, roman kıvamında bir Atatürk biyografisi. Yer yer kendisinin psikolojik analizler de içeren kitap tam meraklılarına göre.


Daha şimdiden pek çok kitap aklımda, alınmak için bekliyor. Elimdekileri okuduktan sonra sıranın onlara gelmesi için sabırsızlanıyorum. İyi okumalar... :)



 
 

 

2 yorum:

  1. İnternetten kitap alışverişi yapmak benim de çok hoşuma gidiyor. Hem çok daha uygun fiyata hem de ayağıma kadar teslimat.Kendine hediye göndermiş olma duygusu yaşanıyor gerçekten de :)
    Ölümsüz Atatürk dikkatimi çekti, az önce sipariş listeme ekledim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumumdan yola çıkarak sepetinize kitap eklemeniz beni mutlu etti. Umarım kitabı okuduktan sonra da kendinizi mutlu hissedersiniz. İyi okumalar :)

      Sil